Sursele comicului în spotul publicitar românesc
18,05lei
AUTOR: MIRELA IONIȚĂ
Publicitatea reprezintă pentru omul contemporan doza inevitabilă de consum media care parazitează accesul la informație sau divertisment în toate mediile de comunicare. În spațiul public, în mass-media sau în mediul online suntem asaltați de reclame care-și etalează oferta irezistibilă cu creativitate și insistență. Lucrarea tratează latura amuzantă a publicității audiovizuale românești la nivelul discursului, din perspectiva limbajului cinematografic și își propune să arate că filmul are propriile resurse de realizare a comicului, pornind de la premisa că sursele umorului sunt universale, dar mijloacele de expresie depind de limbajul artistic utilizat. Scopul lucrării de față este, prin urmare, identificarea surselor comicului în spotul pulicitar românesc, pe baza modelului teoretic al comicului cinematografic.
Cartea a apărut în anul 2019, la Editura Centrului tehnic-editorial al armatei în condiții grafice de excepție și poate fi achiziționată și la târgurile de carte consacrate.
În stoc